Obnova tří hal pro chov kuřat ve Skovicích.

21.06.2016 19:06

Nekoukejte na televizi a raději si přečtěte, co se nás týká. Všimněte si, že čáslavský odbor životního prostředí a Česká inspekce životního prostředí nemá opět žádné připomínky. Já vám opravdu nevím, na co ty instituce jsou?A v kontrastu s tím můžete porovnat, jaké připomínky jsem měla já jako obyvatelka Vrdů, protože mi to zákon umožňuje. Či jak se postavila za své obyvatele obec. Je mi jasné, že asi nebude každý obyvatel studovat desítky až stovky stránek dokumentací, ke kterým je třeba se vyjádřit. Ale od toho jsem zastupitelka, abych tuto práci udělala za své voliče. Taky by si jeden myslel, že přeci od toho jsou odbory životního prostředí či ČIŽP. Ale bohužel. Opakovaně se potvrzuje, že u nich nemůžete očekávat pomoc či zastání. No posuďte sami.www.obecvrdy.cz/e_download.php?file=data/uredni_deska/obsah316_6.pdf&original=%C3%9AD+dr%C5%AFbe%C5%BE%C3%A1rna+Skovice.pdf