Dne 19.3.2016 mne Ústřední výbor KSČM schválil jako kandidátku do senátu

21.03.2016 20:03

Od soboty 19.3.2016 jsem kandidátka do Senátu Parlamentu ČR za volební obvod Kutná Hora. To je celý okres Kutná Hora, polovina okresu Havlíčkův Brod a část okresu Benešov. Moji kandidaturu schválily okresní konference příslušných okresů a v sobotu i Ústřední výbor KSČM. Děkuji všem za projevenou důvěru. A věřte mi, že se pokusím udělat vše pro to, abych nezklamala. Co můžete ode mne očekávat?

1/ Budu prosazovat zdravý selský rozum v politice.

2/ Vzhledem k tomu, že miluji svoji vlast, budu usilovat o zachování svrchovanosti našeho státu, o zachování místa k životu i pro naše děti a vnoučata.

3/ Budu bránit životní prostředí v nejširším smyslu slova a to zejména pro nejohroženější živočišný druh - člověka.

4/ Budu se zastávat většiny lidí. Všech poctivě pracujících, zaměstnanců i živnostníků. I těch, kteří si své již odpracovali a těch, kteří ze zdravotních důvodů pracovat nemohou a nemohli. Všichni tito mají nárok na důstojný život.

5/ Všechny problémy které teprve přijdou, budu řešit podle svého hesla: "Jsem znamením beran, ale ne ovce".